Snapdragon işlemcili Xiaomi telefonlarda EDL yontemi ile fastboot rom'u yükleme



gerekli programlar  

mi flash 64 bit

quallcomm 64 bit driver

xiaomi fastboot rom 

adb programı


ilk önce  adb'den

#   reboot edl

komutuyla EDL moduna geçmesi gerekiyor.

mi flash programına fastboot rom'un klasörünü göstermemiz ve

bir süre yazılımın telefona yüklenmesini bekliyoruz...



işlem basarıyla sonuclandı mesajından sonra telefonun power tuşuna 10 sn. basarak açılmasını saglıyoruz.

hepsı bu kadar.

micro




Yorumlar

  1. Hocam ilgin için çok teşekkür ederim. Telefoncuya verdim şimdilik. Yapamazsa bunu deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eger daha once xıaomı telefonlarla ugrasmamıs ıse bıraz zor yapar dıye dusunuyorum.
      kolay gelsın :D

      Sil
  2. Saludos amigo, tengo este problema con mi RN3P desde hace casi un mes, el detalle es que mi PC no me lo reconoce como la primera vez en 900E Diagnostic, Sino que ahora simplemente no me lo reconoce.

    Hice el punto de prueba el mismo día que me paso el brick y siempre me reconocía el PC en 900E, pero ahora supongo que la batería se termino que ya no me lo reconoce para hacer este proceso, ¿Que puedo hacer? ¿como cargo la batería?

    YanıtlaSil
  3. Hello, You charge the battery using an external charger or you will have to install another RNPro3. Good luck with .

    YanıtlaSil
  4. S. A hocam ben bu driverlari yüklüyorum ama mi flash ile rom yukleyince belirtilmemis hata veriyor yardimci olurmusunuz bu driver konusunda
    Laptop Windows 8 64 bit

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mi flash surumunden kaynaklanabılır.
      bu surumu bır deneyın ıstersenız ;
      https://drive.google.com/open?id=0B4oUiKSTOb7oSDZCVjN3Uk5udEU
      eger yıne olmazsa micro77 @ gmail.com ;dan ulaşabılrısınız. -

      Sil
  5. hocam herşey ok fakat telefon mi ekranında kalıyor ilerleme olmuyor. reset atıp tekrar eski haline geliyor mi ekranında kalıyor. fastboot a girebiliyorum, reboot menüsünü görebiliyorum, pc ye bağlayınca com port lar gözüküyor miflash ile de flash success diyor ama açılmıyor yine de.
    yardımlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangı model ?

      micro77@gmail.com adresınden ıletısıme gecebılırsınız.

      Sil
  6. Üstadım bende mi5 te persist.img i silmek istiyorum ama write protected diye hata veriyor bunun bir çözümü varmıdır acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba , persist silmek ıcın unlock yapıp fastboot yada adb yontemleri ıle sılmek mumkun . mi hesabı mı unutuldu ?

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Xiaomi Snapdragon telefonlar için 9008 unbrick kablosu

Xiaomi telefonlarda Root ve Unlock yapmadan blokları silmek artık mümkün ...